رشته های کاردانش برای پسران

ثبت نام دارندگان سیکل مدارس بزرگسالان و آموزش از راه دور دولتی و غیر دولتی در مشهد اخذ دیپلم دانشیارا مدارس بزرگسالان اخذ دیپلم رشته انسانی در مشهد  
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دانشیارا سامانه ثبت نام مدارس بزرگسالان و آموزش از راه دور پایه اول تا دوازدهم اخذ انواع دیپلم در مشهد رشته های کاردانش برای پسران

لیست رشته های پسرانه کاردانش ۱۴۰۲
صنایع فلزی
تاسیسات
ساخت و تولید
متالوژی
بازار کار و میزان درآمد رشته های شاخه کاردانش ۱۴۰۲
رشته کاردانش همانند رشته های فنی و حرفه ای دروس عملی و کارگاهی زیادی دارند. به همین جهت از همان بدو ورود به هنرستان مهارت های زیادی را فرا می گیرند که باعث می شود، بلافاصله بعد از فارغ التحصیل شدن به بازارکار جذب شوند.

بازارکار شاخه هنر
رشته های شاخه هنر از آن دسته رشته هایی است که طرفداران زیادی دارد و بیشترین متقاضی این رشته، خانم ها هستند. چرا که بحث ضرافت و محیط امن شغلی رشته های این شاخه، از مهم ترین مسائلی است که اکثر بانوان به آن توجه ویژه ای دارند. فارغ التحصیلان رشته های هنر می توانند به عنوان مدرس در آموزشگاه ها و مدارس مشغول به کار شوند. همچنین فرهنگسراها، موزه ها، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی خبری وزارت ارشاد و… از دیگر فرصت های شغلی رشته های شاخه هنر است.

بازارکار شاخه صنعت
امروزه در تمامی کشور ها از جمله ایران، فناوری های گسترده ای رو به افزایش است. به طور مثال نیاز بشر به برق که از مهم ترین نیازهای امروزه است، باعث شده که بازار کار این رشته به خوبی رشد کند. مثلا اکثر لوازم اولیه زندگی ما انسان ها، با برق کار می کند و این یعنی از تولید تا سرویس و تعمیر این وسایل به متخصصین این رشته نیاز داریم.

افرادی که در رشته هایی مثل برق، تاسیسات، تعمیرات خودرو، تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات موبایل و وسایل دیجیتالی، نصب و سرویس آسانسور و… فارغ التحصیل می شوند، می توانند سریعا به بازارکار جذب شوند.

بازارکار شاخه کشاورزی و خدمات
رشته های کشاورزی مثل پرورش میگو، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، کرم ابریشم و یا بخش خدمات مثل امور اداری، هتلداری، حسابداری مالی و… همه و همه جزء لاینفک زندگی ما هستند. فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی می توانند خود یک کارآفرین باشند و علاوه بر کار و درآمدزایی، نرخ بیکاری را کاهش دهند. از دیگر فرصت های شغلی برای دانش آموختگان رشته های شاخه کشاورزی و خدمات می توان تولید محصولات و ادوات کشاورزی، تولید و توزیع بذر، موسسات تحقیقاتی، شرکت ها و موسسات خصوصی کشت و صنعت و… را نام برد.

درآمد رشته های شاخه کاردانش
تنوع در رشته های شاخه کاردانش بسیار زیاد است و بازارکار پراکنده ای دارند، لذا نمی توان یک بازه خاصی برای درآمد آن ها در نظر گرفت. اما به طور حدودی و طبق یک تحقیقات میدانی می توان فهمید که مثلا رشته های شاخه هنر مثل عکاسی تبلیغاتی، عکاسی خبری، خیاطی و دوخت لباس های شب و عروس، قلم زنی و… از رشته های درآمدزا هستند. در رشته های دیگری مثل پرورش زنبور عسل سودی حدود ۱۶۰ میلیون تومان برآورد شده است و یا نصب و سرویس آسانسور که از رشته های دارای بازارکار خوب است، می توان درآمد خوبی را به دست آورد.

ثبت نام دارندگان سیکل مدارس بزرگسالان و آموزش از راه دور دولتی و غیر دولتی در مشهد اخذ دیپلم
ثبت نام دارندگان سیکل مدارس بزرگسالان و آموزش از راه دور دولتی و غیر دولتی در مشهد اخذ دیپلم

درخواست ثبت نام بزرگسالان

کاربر گرامی لطفا مندرجات فرم را تکمیل کنید با شما تماس گرفته خواهد شد

نام و نام خانوادگی متقاضی
آخرین مدرک تحصیلی
درخواست ادامه تحصیل برای چه نوع دیپلم
نشانی محل کار یا منزل

ارسال دیدگاه